Flowers in your head

12:47

They are the most tangible proof of the celebration of beauty. Fillcolor, subtle or severe forms, highlight femininity as any other graphic motif and, again, is the pattern that stars in a season.

And those faithful friends, or striking come in mini format in a blouseor air Balmain Rochas retro, boho tunics on Blugirl and pastel shades of subtle elegance of a shirt dress by Louis Vuitton.

Silk, cotton and cashmere dotted with lilies and roses Liberty, conquered with its tradition of over a century style icons like NataliaVodianova and Alexa Chung. And supplements are not unrelated: just go for a ring or bag Cartier maison de Givenchy. 

Do not forget the accessories are a staple to highlight your outfit.Nothing like Givenchy, Dior, Zara, Dolce & Gabbana in your accessories. 

_______________________________________________________________________________________

Son la prueba más tangible de la celebración de la belleza. Llenan de color, de formas sutiles o intensas, resaltan la feminidad como ningún otro motivo gráfico y, nuevamente, es el estampado que protagoniza una temporada.

Una blusa de aires retro de Balmain o Rochas, sobre las túnicas boho de Blugirl y en los tonos pastel de sutil elegancia de un vestido camisero de Louis Vuitton.

La seda, el algodón y la cachemira salpicada de pequeños lirios y rosas Liberty, conquistan con su tradición de más de un siglo a íconos del estilo como Natalia Vodianova y Alexa Chung. Y los complementos no se quedan ajenos: sólo ve por un anillo de la maison Cartier o un bolso de Givenchy.

No olvides los accesorios, son un básico para resaltar tu Outfit. Nada mejor que Givenchy, Dior, Zara, Dolce & Gabbana en tus accesorios.






















You Might Also Like

0 comentarios