Meet some of my Accessories.

20:48


"Every time I go, every time I travel, I always carry my accessories" 

For me, an accessory is a must, everyone should use one. In your things you should never miss a huge ring, a good watch, sunglasses, necklaces. 

Skulls, owls, elephants, tigers, gold, silver, shiny, dull, big, small, huge, there are all shapes and colors in accessories, SOMETHING AMAZING!.

 I share some of my accessories: and I hope you like them.
XOXO

_________________________________________________________________________________


Conoce a algunos de mis accesorios!

"Cada que salgo, cada que viajo, siempre llevo mis accesorios" 

Para mi, un accesorio es algo indispensable, todas las personas debería usar alguno. En tus cosas nunca te debe faltar un anillo enorme, un buen reloj, gafas de sol, collares.

Calaveras, buhos, elefantes, tigres, dorado, plateado, con brillo, sin brillo, grande, chico, enorme, de todas formas y colores existen en los accesorios, ¡ALGO INCREIBLE!.

Les comparto algunos de mis accesorios: Espero y les gusten. 
XOXO



 My Phone

My Ring

My Ring

My Ring

My Ring

My Ring

My Wrist

My Necklace

My Sunglasses

My Glasses

My Necklace

My Necklace

My Necklace

My Wrist

My Watch 

My Watch

My Necklace

My Phone


With love: AnotherFashionHunter (Pepe Faz)

You Might Also Like

1 comentarios